Kampfordeler

Retningslinjer for kampfordeler og trænere i Grenaa IF

1. Turneringskampe placeret på hjemmebane har forrang i forhold til træningsaktiviteter/-kampe.
    Kampfordeler tildeler baner og orienterer berørte årgange.
    Ungdomsudvalget kontaktes ved eventuelle spørgsmål om alternative træningsbaner.

2. Al kommunikation til og fra kampfordeler foregår via formularerwww.grenaaif.dk  (ingen beskeder på telefonsvarer, skrevne sedler etc.)

1. Tilmeld turneringshold
    2. Oprettelse af træningskamp
    3. Anmodning om flytning af kamp
    4. Aflysning af hjemmekamp
    5. Aflysning af udekamp
    6. Aflysning af stævnedeltagelse (flere kampe)
    7. Ombytning af ude- og hjemmekamp

3. Ønsker om ændring skal som hovedregel foretages senest 14 dage før fastsat kampdag
    I særlige tilfælde kan kampe derudover ændres, hvis uforudsete forhold nødvendiggør dette. Dette kan være uventede arrangementer i skole, andre turneringer og lignende.
    Forespørgsel om flytning mindre end 8 dage før kampafvikling kan ikke forventes honoreret af hensyn til dommerbestilling.

4. Ved aflysninger
    Skal kampfordeleren underrettes så tidligt så muligt. Der henstilles indtrængende til, at man undgår aflysninger, da udeblivelse fra kampe koster klubben bøde (ca. 500 kr.).
    Ved afbud til en kamp mindre end 72 timer før kampstart skal kampfordeler kontaktes. Både ved mail og ved SMS. Dette for at være sikre på budskabet modtages

Procedure ved ændring ved hjemmekampe (trænerens ansvar):

1. Kontakte og aftale ny tid med modstander. Særligt omkring 11 mands kampe: Her skal kampfordeler altid kontaktes INDEN noget aftales med modstander
  2. Kampfordeler orienteres altid om ændringer
  3. Give Grenaa IF kampfordeler besked om aftale med modstander
  4. Grenaa IF kampfordeler søger via Kluboffice og modstander bekræfter via Kluboffice
  5. Grenaa IF kampfordeler giver årgangsansvarlig/træner besked via mail
  6. Kampen kan betragtes om ændret

Procedure ved ændring af udekampe (trænerens ansvar):

1. Selv at kontakte modstander og aftale ny tid.
  2. Give kampfordeler besked på det aftalte
  3. Modstander søger via Kluboffice
  4. Grenaa IF kampfordeler bekræfter i Kluboffice og giver årgangen besked via mail
  5. Kampen kan betragtes som ændret